Tento článek vyšel v Praktickém rádci pro SVJ.

Garance vrácení peněz u vodoměrů Maddalena!

Víte, že vodoměr vlastně přerozděluje Vaše peníze? A chcete, aby to dělal správně, tedy přesně, nebo jenom jako, tedy s chybou?

„Přejete si „jen“ nakoupit vodoměry nebo byste rádi získali osvědčené fungující řešení, jehož výsledkem je trvalé snížení rozdílů s garancí mezi součtem vodoměrů v bytech a hlavním vodárenským vodoměrem?“

Tuto otázku pokládají konzultanti společnosti Maddalena CZ (systém Maddeo) dodávající uvedené řešení stále většímu počtu zákazníků, kteří mají problém s náměry na vodoměrech v bytových domech. O vysvětlení, co se za touto jednoduchou otázkou skrývá, jsme požádali jednatele společnosti, který je průkopníkem přesného měření v bytových domech, Ing. Jaroslava Brzokoupila. Společnost Maddalena CZ jako jediná na trhu podporuje své řešení„Garancí vrácení peněz“.

Jak je to tedy s požadavky zákazníků ohledně instalace vodoměrů a garance vrácení peněz ve skutečnosti?

Na začátku je třeba si uvědomit velmi důležitou věc. Co naprostá většina zákazníků od výměny vodoměrů v bytech skutečně očekává? Na základě našich zkušeností lze odpověď shrnout do dvou bodů. Zákazníci požadují od instalace nových vodoměrů dvě hlavní věci:

1. Splnění platné vyhlášky, která předepisuje výměny vodoměrů v bytech.

2. Spravedlivé rozúčtování vody, prostě neplatit za souseda – docílí se trvalým snížením problematického rozdílu na nejnižší možnou mez.

Bod č.1 splní jakékoliv nové vodoměry s platnou ověřovací značkou.

Ale u bodu č.2 se na chvilku zastavíme. Praxe totiž celkem jednoznačně ukazuje, že nové vodoměry automaticky neznamenají snížení rozdílu, i když si to značná část zákazníků myslí. Vůbec se jim nedivím. To je samozřejmě pochopitelné. Od doby, kdy jsme začali jako první našim zákazníkům trvale řešit problémy s rozdíly pomocí přesných neovlivnitelných vodoměrů Maddalena s garancí a celkem nahlas upozorňovat na přesnost bytových vodoměrů, se doslova roztrhl pytel s konkurenčními dodavateli, kteří se najednou začali předhánět v lepších a lepších parametrech.

Některé typy a značky vodoměrů doslova „zázračně“ několika násobně zdokonalily své parametry a to i bez zjevné úpravy své konstrukce. Rozumně uvažující člověk si logicky musí položit otázku: „Vydrží tyto našponované papírové parametry stabilní a skutečně po celé metrologické období, když výrobce neprovedl zásadní úpravu v konstrukci?“.

Zákazník by měl požadovat skutečné fungující řešení s garancí a ne jen výměnu vodoměrů?

To nejdůležitější, čím se naše společnost odlišuje od konkurence, je skutečnost, že nedodáváme „pouze“ nové vodoměry, ale dodáváme našim zákazníkům osvědčené a fungující řešení, jehož výsledkem je trvalé snížení rozdílů a to vše s garancí vrácení peněz!

Přesné neovlivnitelné vodoměry Maddalena verze TOP jsou samozřejmě základním stavebním kamenem tohoto řešení. Ale vedle toho je nezbytné dodržet i další důležité podmínky. Jedině tak lze dosáhnout požadovaných výsledků s garancí. Jinými slovy, zákazníci si od naší společnosti nekupují klasickou výměnu vodoměrů, ale kupují si jistotu, že jim vyřešíme jejich problémy s rozdíly nebo vrátíme investici do tohoto řešení. Dává vám to smysl?

Říkáte garance vrácení peněz, když nesnížíte rozdíly? Jak přesně garance funguje?

Přesné podmínky garance snížení rozdílů, kterou poskytujeme jako první a taky jediní na trhu, jsou uvedeny v garančním listu. Tento je standardně předkládán s každou příslušnou nabídkou. Jednoduchý princip garance spočívá v tom, že naše společnost se písemně do smlouvy zaváže, že sníží rozdíly mezi součtem vodoměrů v bytech
a hlavním vodárenským vodoměrem. Jak to funguje? Jednoduše. Na začátku je třeba znát rozdíl, který byl vykazován při původních vodoměrech, tzn. před výměnou. Pak se provede výměna vodoměrů za nové přesné neovlivnitelné vodoměry Maddalena verze TOP včetně dalších podmínek nezbytných pro uplatnění garance. Následně se pomocí pravidelných odečtů sleduje vývoj rozdílu. V některých případech rozdíl klesne okamžitě, v jiných po určité době. Ale klesne vždy!

Velmi důležitá je aktivní spolupráce mezi naší společností a zákazníkem a na základě toho naše společnost tedy garantuje snížení rozdílu oproti původnímu stavu.

Z principu, že každý dům je jiný, má jiné rozvody vody a tedy i jiné podmínky, nelze garantovat pokles rozdílu na konkrétní hodnotu. Ale pro představu uvedu výsledky, jakých dosahujeme po instalaci našeho řešení na domech, kde je naše řešení již instalováno. Tam, kde se původní rozdíly před instalací pohybovaly mezi 15% - 40%, se nyní po instalaci pohybují mezi 2% - 7%! Naše řešení doposud zafungovalo na všech instalovaných domech. A pokud funguje jinde, není důvod, aby nefungovalo i na vašem domě.

Naši pracovníci Vám vše kolem garance velice ochotně, jednoduše a hlavně srozumitelně vysvětlí na naší bezplatné lince 800 778 778 nebo emailu asistentka@maddalena.cz.

Rozhovor na téma Garance poskytl: Ing. Jaroslav Brzokoupil

Co pro Vás děláme:

"Pomáháme majitelům bytů v bytových domech, aby platili pouze za svoji spotřebu vody a tepla, a tak neplatili zbytečně za sousedy"

Maddalena CZ s.r.o.

bezplatná linka
800 778 778

Těší se Jaroslava Hrubešová


Aktuální vydání "Praktického rádce pro SVJ" v PDF verzi na Váš e-mail.

Zbytečně jsem zaplatil o téměř 3000 Kč více za vodu a nikdo mi nepomohl!

Bohužel tento problém má více než 80% majitelů bytů a ani o něm neví!

Řeknu Vám, jak to vyřešit!

Reference vodoměrů Maddalena:

Dobrý den pane Myšáku,

náměty teď momentálně nemáme, ale musím Vám napsat, že s Vaší firmou jsem byla maximálně spokojena, jednak s provedením výměny vodoměrů a jednak v nedávné době řešením reklamace ohledně kapající trubky u vyměněného měřice. Oprava proběhla to v týž den, kdy jsem Vám do sídla firmy zatelefonovala, Vaši zaměstnanci byli velice vstřícní a ochotní, což se, bohužel, dnes už jen tak nevidí. Na vaši firmu vždy podám jen samé dobré reference.

Děkuji a přeji Vám příjemný den.

Jana Pospíšilová
předsedkyně SVJ Tobrucká, Praha 6